مصاحبه و گفتگو

اسماعیل عفیفه به رادیو فرهنگ می رود

اسماعیل عفیفه تهیه کننده پر کار سریال های تلویزیونی ، مهمان ویژ برنامه زنده چهارشنبه شب “هفت اقلیم” رادیو فرهنگ است.
به گزارش سایت سیما فیلم ، برنامه این هفته “هفت اقلیم” که چهارشنبه 31 تیر ساعت 20/19 به روی آنتن می رود ،‌قصد دارد وضعیت تهیه کنندگی در تلویزیون بویژه سریال های شاخص را مورد بحث و بررسی قرار دهد .
این در حالی است که سریال “اشک ها و لبخندها ” به کارگردانی حسن فتحی که فروردین امسال از شبکه یک سیما پخش شد ،‌آخرین کاری است که به تهیه کنندگی عفیفه تا کنون به روی آنتن رفته است .
اسماعیل عفیفه سال ۱۳۴۱ در تهران به دنیا آمد اما کودکی خود را در رشت گذراند و در همین شهر تحصیلات متوسط را به پایان برد . بین سال‌های ۱۳۶۴ تا ۱۳۶۹ در رشتهٔ سینما ی دانشکدهٔ سینما و تئاتر تحصیل کرد.او از سال ۱۳۷۰ همکاری‌اش را با تلویزیون ایران آغاز و یک سال بعد نخستین تهیه‌کنندگی را تجربه کرد.
تهیه سریال های همسایه‌ها ( 1372 شبکه دو (، شمارش معکوس ( ۱۳۷۴ شبکه دو) ، هوای تازه) 1375) ،میعاد در سپیده دم و سریال فردا دیر است (1376) ،پس از باران (1379) ، جوانی در سال ( ۱۳۸۱ (، خانه‌ای در تاریکی ( ۱۳۸۲) ، و خداوند عشق را آفرید) 1383 شبکه سه( ، رسم عاشقی (1383) ، مامور بدرقه ( 1385 شبکهٔ تهران (، دیدار ( 1385 شبکه چهار ( و میوه ممنوعه ) 1386 شبکه دو ( از جمله فعالیت های اسماعیل عفیفه طی سال های حضورش در تلویزیون است .
شایان ذکر است برنامه “هفت اقلیم” چهار شنبه شب ها به سردبیری و نویسندگی: مهدی آزادی ،‌کارشناسی :سمانه احمدی ،گویندگی : حسن آزادی ، تهیه کنندگی : طاهره نیافر پخش می شود و‌ به موضوعاتی با محوریت تلویزیون می پردازد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا