آنام

گلچهره سجادیه و سیروس گرجستانی بازیگران جدید سریال «آنام»

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سریال «آنام» محصول گروه فیلم و سریال شبکه 3 با مشارکت دفتر آموزش و ارتقای سلامت و دفتر سلامت جمعیت و خانواده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و به تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه و به کارگردانی جواد افشار که توسط امیر عباس پیام نوشته شده است، این روزها مراحل ساخت دکور، انتخاب لوکیشن و کستینگ را پشت سر می گذارد.

اسماعیل عفیفه  در این باره گفت: برای انتخاب بازیگران سریال در فاز اول تماما به سراغ چهره شناخته شده و با استعداد تئاتر در آذربایجان رفتیم. لذا سیروس گرجستانی به همراه تعداد زیادی از بازیگران تراز اول آذربایجان شرقی و غربی در فاز اول سریال «آنام» مقابل دوربین خواهند رفت. فاز اول این سریال که در 40 قسمت تولید می شود و پائیز سال آتی روی آنتن خواهد رفت، در شهرستان کلیبر و روستاهای اطراف و همچنین شهر تبریز تولید می شود و پیش بینی می گردد تا خرداد ماه سال 96 تصویربرداری فاز اول به طول بیانجامد.

عفیفه افزود: از تابستان سال آینده نیز فاز دوم سریال در تهران ادامه خواهد یافت.

جواد افشار کارگردان این مجموعه تلویزیونی در گفتگو با خبرنگار ما، خبر از انتخاب تمام بازیگران فاز اول سریال «آنام» از میان استعدادهای بازیگری  استان آذربایجان شرقی و غربى داد و افزود: پس از مطالعه فیلمنامه و کار روی شخصیت‌های فیلمنامه و البته تحقیق میدانی وسیع روی بازیگران مستعد و خلاق و اهالی تئاتر و تلویزیون در استان های آذربایجان غربی و شرقی، تصمیم گرفتیم تمام بازیگران فاز اول سریال را از میان آنها انتخاب کنیم تا هم حال و احوال بومی تری به فضای روایت این سریال بدهیم و هم فرصتی باشد تا بازیگران مستعد و خلاق آذربایجان در کنار چهره های معروف بازیگری کشور (در فاز دوم) بیش از پیش دیده شوند.
جواد افشار خبر از حضور گلچهره سجادیه در یکی از نقش های اصلی سریال و بازگشت این بازیگر پس از سالها به تلویزیون داد و افزود: خانم گلچهره سجادیه از بازیگران با سابقه و خوشنام و محبوب سینما و تلویزیون است که از ایشان دعوت کردیم تا در این سریال با ما همراه باشد.

سیروس گرجستانی نیز یکی دیگر از بازیگران اصلی این مجموعه است که همکاری اش با این پروژه قطعی شده است. هنوز کار انتخاب بازیگران اصلی ادامه دارد و اگر شرایط مهیا باشد به زودی و پس از ساخت دکور و آماده سازی لوکیشن ها وارد فاز تولید خواهیم شد.

از بازیگران سریال «آنام» که تا امروز حضورشان در این مجموعه قطعی شده است، می توان به گچهره سجادیه، سیروس گرجستانی، شهرام خزرایی، ناصر هاشمی، هادی افتخار زاده، وحید فرشی، زکیه کریمی، فیروز عاقلی، سویل شیرگیر، فاطمه حسینی، رقیه شاد خواه، سیامک افسایی، بهرام نوبری، فریبا سهرابی، تینا عبدی، رباب رضا زاده، هاله مازنی، حسین عزیزی، مهدی فتحی، علیرضا موسلانی، حمید صلاحی، علی پور صدیقیان، فروغ مشقتی، میثم ولی خانی، نادیا پشم چی، امین حاجی اکبری و الناز ثابت ایمانی اشاره کرد.

دیگر عوامل این مجموعه عبارتند از: اسماعیل عفیفه (تهیه کننده)، جواد افشار (کارگردان)، امیر عباس پیام (نویسنده)، عزیز علیزاده (مجری طرح)، آرش زینال خیری (مدیر تولید)، عبداله عبدی نسب (مدیر تصویربردارى)، سید جلال موسوی (طراح گریم)، هادی افشار (مدیر صدابردارى)، مجید رضا فاضلی (برنامه ریز و دستیار کارگردان) ، امیر کرباسچی و عارفه رشیدى (دستیاران کارگردان)، داریوش اسقایی (منشی صحنه)، مجتبی احمدی ( مشاور رسانه‌ای)، شهرام قدیری (طراح صحنه و لباس)، سحر خزایی (دستیار لباس)، سعید قلی زاده، وحید شاه‌کمانى (دستیاران صحنه)،  مهدی پیله وریان و مرتضی کریمی (مدیران تدارکات).

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا