آنام

تغییر نام سریال «مهر نامیرا» به «آنام»

جواد افشار تصویربرداری سریال «آنام» با نام قبلی «مهر نامیرا» را در استان آذربایجان شرقی آغاز می کند.

به گزارش بانی فیلم، پیش تولید سریال ۴۰ قسمتی «آنام» به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه آغاز شده است و نخستین لوکیشن های این سریال در آذربایجان شرقی خواهد بود.

جواد افشار در گفت و گو با بانی فیلم عنوان کرد: بخشی از قصه ما در آذربایجان می گذرد و شخصیت های اصلی داستان نیز متعلق به این استان هستند. از این رو تصمیم گرفتیم تا تصویربرداری را با لوکیشنی واقع در این استان آغاز کرده و در ادامه شاید در آذربایجان غربی هم کار کنیم. وی همچنین افزود: همین طور قرار است تا در کنار بازیگران حرفه ای و نام آشنا از بازیگران توانمند این استان هم دعوت به همکاری کنیم. چون من شناخت نسبی از بازیگران این منطقه دارم و در کنار آنها از بازیگران نوظهور و تئاتری هم استفاده کنیم. از این رو راه برای بازیگران نوظهور هم باز است تا در کنار هنرمندان حرفه ای کسب تجربه کنند. گرچه هنوز هیچ بازیگری انتخاب نشده است و به تازگی وارد پیش تولید شده ایم. وی همچنین ادامه داد: ما در سریال «کیمیا» هم تجربه ای بدین شکل داشتیم که در کنار بازیگران حرفه ای از هنرمندان توانمند خوزستان دعوت به همکاری کردیم و جواب خوبی هم گرفتیم.

من همچنان در حال مطالعه فیلمنامه و تجزیه و تحلیل آن به همراه نویسنده و تهیه کننده هستم. وی ادامه داد: بچه های گروه به تدریج انتخاب و در کار مستقر می شوند و در حال مذاکره و تصمیم گیری برای انتخاب بازیگران و لوکیشن ها هستیم و امیدواریم بتوانیم قبل از به پایان رسیدن سال ۹۵ سریال را کلید بزنیم.

افشار درباره فیلمنامه «آنام» و ویژگی های آن اظهار کرد: نویسنده این فیلمنامه امیرعباس پیام است که مدت زیادی مطالعه و تحقیق داشته و قصه جذاب و خوبی به نگارش درآورده است و طی چند ماهی که در کنار هم هستیم روی موارد زیادی در خصوص کم و کیف کار صحبت کردیم. وی بیان کرد: بازنویسی ها در این کار توسط خود نویسنده انجام می گیرد و اینقدر تلاش وی در مراحل بازنویسی زیاد است که کار را به چند بارنویسی رسانده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا