آنام

«جواد افشار» به سراغ سریال بومی رفت/ «مهر نامیرا» به «آنام» تغییر یافت

«جواد افشار» کارگردان سریال «آنام» که پیش از این «مهر نامیرا» بود، در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت:‌ ترجیح دادیم نام «آنام» را به معنی مادرم برای سریال انتخاب کنیم. مدتی است که وارد مرحله پیش تولید شدیم و به امید خداوند تا پایان سال این سریال را مقابل دوربین خواهیم برد.

وی درباره نگارش متن‌های این سریال گفت:‌ متن‌های «آنام» یک بار به طور کامل توسط امیرعباس پیام نوشته شده و در حال حاضر نیمی از آن بازنویسی شده است.

این کارگردان با اشاره به لوکیشن‌های «آنام» نیز گفت: بخشی از لوکیشن‌هایمان در تهران و بخش دیگری در آذربایجان شرقی است. یکبار برای بازبینی لوکیشن به مناطق آذربایجان سفر کردیم و قرار است باز هم به این منطقه سفر کنیم. بیشتر در مناطق آذری نشین، تبریز و روستاهای اطراف ضبط خواهیم داشت و سریال را در این منطقه کلید خواهیم زد.

افشار ادامه داد: در این اثر ترکیبی از بازیگران حرفه‌ای و بازیگران بومی را داریم که خوشبختانه تعدادشان هم کم نیست. در حال حاضر نیز در حال گزینش بازیگران بومی هستیم و در فراخوان و سفری که خواهیم داشت این بازیگران را انتخاب خواهیم کرد. همچنین شخصیت‌های اصلی داستان نیز متعلق به این استان خواهند بود. ما در سریال «کیمیا» هم تجربه‌ای اینچنینی داشتیم که در کنار بازیگران حرفه ای از هنرمندان توانمند خوزستان دعوت به همکاری کردیم و نتیجه خوبی هم گرفتیم.

وی همچنین افزود:‌ با توجه به وضعیت اقتصادی تلویزیون مجبور هستیم تا با وسواس و تمرکز بیشتری به انتخاب گروه بازیگرهایمان بپردازیم. به هر حال این سریال پر بازیگر است و ما با توجه به بودجه مشخصی که در اختیار این پروژه قرار گرفته است، می‌خواهیم با محدودیت و مراقبت بیشتری به بهترین گروه از بازیگران دست پیدا کنیم که نه به سریال ضربه بخورد و نه اینکه با توجه به بودجه، شرایط مالی نامناسبی پیدا کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا