پریا

قسمت‌های اولیه «پریا» بازبینی شد/ تصمیم‌گیری برای پخش بعد از عید

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما اعلام کرد تاکنون چهار الی پنج قسمت از سریال «پریا» به مونتاژ اولیه رسیده و بازبینی آن هم انجام شده است.

غلامرضا الماسی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما درباره سریال «پریا» که به تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه برای این شبکه تولید می شود به خبرنگار مهر گفت: این سریال هم اکنون به کارگردانی حسین سهیلی زاده در حال تصویربرداری است و چند قسمت از آن هم مونتاژ اولیه شده است.

وی با اشاره به سریال های نوروزی که در کنداکتور پخش شبکه ها قرار گرفته اند درباره زمان پخش «پریا» اظهار کرد: حدود چهار الی پنج قسمت از سریال «پریا» به مونتاژ اولیه رسیده و بازبینی آن هم انجام شده است اما برای پخش آن در ایام بعد از عید باید تصمیم گیری شود.

الماسی در پایان گفت: تصویربرداری این سریال همچنان ادامه دارد و ممکن است برای پخش آن بعد از ماه مبارک رمضان به جمع بندی برسیم.

سریال «پریا» با فیلمنامه ای از سعید فرهادی به نگارش درآمده است و در آن بازیگرانی همچون لادن مستوفی، امیرحسین آرمان، افسانه بایگان، محمود پاک‌نیت، عمار تفتی، کمند امیرسلیمانی، رامتین خدا پناهی و هادی قمیشی به ایفای نقش می‌ پرازند.

لادن مستوفی ایفاگر نقش محوری این سریال یعنی پریا است. او در این سریال نقش زنی جوان را ایفا می کند که با وجود داشتن دو فرزند از همسرش جدا شده و برای ادامه تحصیل عازم خارج از کشور می شود. او پس از گذشت پنج سال دوباره به ایران بازمی گردد و در شرایطی که علاقمند به دیدار مجدد فرزندانش است با ماجرایی عاطفی درگیر می شود.

این سریال ۴۰ قسمت دارد و محصول مشترک مرکز امور نمایشی سیما، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و موسسه آوای سلامت است.

«پریا» فضایی جدی دارد و یک معضل اجتماعی را مطرح می کند و به ایدز می پردازد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا