جیران

تصاویر جدید از «جیران» فتحی / پایان فیلمبرداری در خوانسار و گلپایگان

تصویربرداری سریال تاریخی عاشقانه «جیران» به کارگردانی حسن فتحی در تهران ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی سریال، پس از آنکه گروه فیلمبرداری سریال «جیران» برای ضبط برخی از تصاویر به شهرهای گلپایگان و خوانسار رفت با اتمام فیلمبرداری در این دو شهر به تهران بازگشت تا باقی تصاویر را ضبط کنند.

اسماعیل عفیفه تهیه کننده این سریال با اشاره به سفر گروه فیلمبرداری به گلپایگان و خوانسار گفت: تصویربرداری سریال «جیران» که از ۲۰ خرداد در منطقه گلپایگان و خوانسار شروع شده بود، اوایل مرداد به پایان رسید و گروه به تهران مراجعت نمود.

وی در ادامه گفت: گروه سازنده سریال «جیران» بدینوسیله از اهالی و مسئولان محترم شهرهای گلپایگان و خوانسار و به خصوص مردم خونگرم روستای وانشان که در مدت یک ماه و نیم با گروه صمیمانه همکاری کرده و آن‌ها را یاری دادند تشکر می‌کنم. امیدوارم تصویری که از لوکیشن‌های زیبا و بکر منطقه ارائه می‌دهیم مورد پسند مردم مهربان این منطقه قرار بگیرد.

بهرام رادان، پری ناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، امیرجعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی ور، کتانه افشاری نژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل کاشی، هومن برق نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن پور، فاطمه مسعودی‌فر،بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی، پاشا جمالی، حسن موذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، عباس توفیقی، فرشید صمدی پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی و با حضور مریلا زارعی در نقش مهدعلیا بازیگران این سریال تاریخی هستند.

در خلاصه داستان این قصه عاشقانه-تاریخی به قلم احسان جوانمرد و حسن فتحی آمده است: «زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. کجاست تدبیر کریم‌خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم‌کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب‌کارها؟ مملکت آشفته است و امیرکبیر در گور خفته است. هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ. آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می‌خواهد. قلعه‌ای می‌خواهد که جان‌پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه‌ای محکم‌تر از عشق نیست. بدهید همه‌جا جار بزنند که: ایهالناس! دیروز در حوالی تجریش پادشاه شما عاشق شد…»

سریال «جیران» به کارگردانی حسن فتحی و نویسندگی احسان جوانمرد و حسن فتحی و تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه قرار است سال ۱۴۰۰ به صورت اختصاصی از فیلیمو پخش شود. عکس از نازلی هروی است.

نمایش بیشتر

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا