پریا

نیمی از فیلمنامه سریال «پریا» نوشته شد/ پژوهش ادامه دارد

اسماعیل عفیفه در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به سریال «پریا» که برای ساخت در شبکه سوم سیما در مرحله پیش تولید به سر می برد، گفت: این سریال بین ۳۵ تا ۴۰ قسمت خواهد بود و به طور حتم تصویربرداری آن قبل از سال جدید آغاز می شود.

وی با اشاره به فضای این سریال و تحقیقاتی که در نگارش فیلمنامه انجام گرفته است، اظهار کرد: این سریال فضایی جدی دارد و یک معضل اجتماعی را مطرح می کند. نگارش فیلمنامه این سریال مدت زیادی زمان برد و ما از زمانیکه طرح در سال ۹۲ تصویب شد توانشتیم همکاری خوبی با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی داشته باشیم و درباره ابعاد مختلف موضوع این سریال یعنی ایدز تحقیق کنیم. همچنین ارتباط مستمری هم با عباس صداقت رییس اداره کنترل ایدز و بیماری‌های آمیزشی وزارت بهداشت داشتیم و در روند تحقیقات مورد نظر آمارها و اطلاعات مناسبی را از وی دریافت کردیم.

تهیه کننده سریال «پریا» اضافه کرد: آقای صداقت مثل یک مشاور همه اطلاعات مورد نظر را در اختیار ما قرار می داد و با علاقه و پیگیری موضوعات مورد نظر را دنبال می کرد.

عفیفه با اشاره به پژوهش های جدی این سریال عنوان کرد: من و سعید فرهادی نویسنده سریال حدود دو سال است که درگیر این کار هستیم و امیدوارم این اثر باورپذیری و تاثیرگذاری بالایی داشته باشد. تاکنون همه دوستانی که فیلمنامه را خوانده اند معتقد هستند که بخش پژوهشی و کارشناسی آن خوب درآمده و توانسته است هشدارهای لازم را بدهد.

وی با اشاره به تبعات مختلفی که به دلیل ایدز برای فرد بیمار بوجود می آید، اظهار کرد: بخشی از تبعات بیماری ایدز مسایل پزشکی است که به شخص بیمار تحمیل می شود و بخش دیگری از آن مشکلاتی است که در خانواده، اجتماع و یا محل کار بوجود می آید. گاهی بیماران ایدزی از طرف همکاران و جامعه خود طرد می شوند درحالیکه این برخوردها می تواند با آگاهی نسبت به این بیماری اصلاح شود.

عفیفه در پایان با اشاره به خلاصه داستانی از سریال «پریا» گفت: کیوان جوانی است که عاشق دخترخاله اش پریا می شود و این دو بعد از مشکلات فراوان با یکدیگر ازدواج می کنند و ماجراهایی در ادامه سریال وجود دارد که داستان آن را رقم می زند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا