بومرنگ

” بومرنگ” عید پرتاب می شود

فیلم تلویزیونی ” بومرنگ ” به کارگردانی اسماعیل فلاح پور از محصولات مرکز سیمافیلم، نوروز 91 به روی آنتن سیما می رود.


به گزارش روابط عمومی معاونت سیما به نقل از روابط عمومی سیما فیلم ، اسماعیل عفیفه تهیه کننده این فیلم، گفت: “بومرنگ”از 3 اپیزود متصل به هم تشکیل شده و شخصیت هر اپیزود در بخش دیگر هم به نوعی حضور دارد، :”بومرنگ”اثری جذاب و تاثیرگذاری است. خوشبختانه هر دو کاری که برای مرکز سیمافیلم تولید کرده ام،”بومرنگ” و “خانه کاغذی” آثار استاندارد و شاخصی هستند.
شایان ذکر است که فلاح پور 3 فیلم”ما هنوز زنده ایم”،”یاران”و “باز باران” را پیش از این برای مرکز سیمافیلم کارگردانی کرده است.
بنا به این گزارش، تصویربرداری این فیلم تلویزیونی که از اوایل اردیبهشت ماه امسال آغاز شده بود، پس از 25 جلسه،31 اردیبهشت ماه در تهران به پایان رسید و در حال حاضر نسخه اولیه”بومرنگ”در 86 دقیقه به منظور بازبینی اولیه به سیمافیلم تحویل داده شده است.
استان این تله فیلم سه اپیزودی، درباره سه شخصیت به نام‌های شهاب، یلدا و حامد است که در جریان حادثه ای رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند که بروز اتفاقات ناخوشایندی را رقم می زند.
امین زندگانی، عبدالرضا اکبری، سپیده خداوردی، حسین شهاب و… از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.
گفتنی است، “بومرنگ”بر اساس فیلمنامه اولیه حامد افضلی و خسرو نجدی و با بازنویسی علیرضا کاظمی پور و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه در گروه اجتماعی مرکز سیمافیلم تولید می شود.

نمایش بیشتر

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا