پریا

تصویربرداری «پریا» به پایان رسید/ ۲۵ قسمت تدوین شد

اسماعیل عفیفه تهیه کننده سریال «پریا» در گفتگو با خبرنگار مهر درباره این سریال که به کارگردانی حسین سهیلی زاده برای شبکه سه ساخته می شود، گفت: ۳۱ اردیبهشت ماه در یک روستا در اطراف کرج به نام کندور تصویربرداری سریال به پایان رسید.

وی ادامه داد: همه بازیگران در آخرین شب کار حضور داشتند و تصویربرداری با حضور بازیگران اصلی از جمله محمود پاک نیت، لادن مستوفی، افسانه بایگان، کمند امیرسلیمانی، امیرحسین آرمان، رامتین خداپناهی و… پایان یافت.

تهیه کننده سریال «پریا» درباره تدوین این سریال که به صورت همزمان با تصویربرداری انجام شد، گفت: تاکنون تدوین ۲۵ قسمت از سریال «پریا» انجام شده است و تدوین سایر قسمت ها همراه با صداگذاری و دیگر مراحل فنی ادامه دارد.

سریال «پریا» با فیلمنامه ای از سعید فرهادی به نگارش درآمده است و در آن بازیگرانی همچون لادن مستوفی، امیرحسین آرمان، افسانه بایگان، محمود پاک‌نیت، عمار تفتی، کمند امیرسلیمانی، رامتین خدا پناهی و هادی قمیشی به ایفای نقش می‌ پرازند.

لادن مستوفی ایفاگر نقش محوری این سریال یعنی پریا است. او در این سریال نقش زنی جوان را ایفا می کند که با وجود داشتن دو فرزند از همسرش جدا شده و برای ادامه تحصیل عازم خارج از کشور می شود. او پس از گذشت پنج سال دوباره به ایران بازمی گردد و در شرایطی که علاقمند به دیدار مجدد فرزندانش است با ماجرایی عاطفی درگیر می شود.

این سریال ۴۰ قسمت دارد و محصول مشترک مرکز امور نمایشی سیما، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و موسسه آوای سلامت است.

«پریا» فضایی جدی دارد و یک معضل اجتماعی را مطرح می کند و به ایدز می پردازد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا