آنام

فاز اول سریال «آنام» به ٣٠ درصد رسید

تصویربرداری فاز اول سریال «آنام» به کارگردانی جواد افشار و تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه که در کلیبر آذربایجان شرقی آغاز شده بود به ٣٠ درصد رسید.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی پروژه، جواد افشار در این زمینه گفت: تصویربرداری سریال «آنام» با حضور تنی چند از مسوولان استان آذربایجان شرقی و مسوولان سیما از دو هفته گذشته کلید خورد و ما با گروه بازیگران اصلی پروژه در فاز اول امروز تا ٣٠ درصد پیشرفت کار داشته‌ایم.

او ادامه داد: با توجه به بارندگی شدید در شهرستان کلیبر این روزها گاهی مجبور به ضبط سکانس‌های داخلی هستیم. همچنین به زودی سیروس گرجستانی هم به ما در فاز اول مجموعه اضافه خواهد شد و کار تصویربرداری در شهر کلیبر و منطقه آذربایجان شرقی تا یک ماه و نیم دیگر ادامه پیدا خواهد کرد.

اسماعیل عیفیه، تهیه‌کننده سریال «آنام» درباره بازیگران این مجموعه تلویزیونی اظهار کرد: بازیگران بومی این مجموعه همگی از چهره‌های شناخته شده تئاتر و تلویزیون استان آذربایجان غربی و شرقی هستند که کار همگی آغاز شده است. همچنین خانم مهشید جوادی نقش «مارال»، یکی از کاراکتر های اصلی فاز اول در کنار بازیگرانی همچون ناصر هاشمی را بر عهده گرفته است. در حال مذاکره با چند تن از بازیگران دیگر هم هستیم که به زودی به پروژه اضافه خواهند شد.

57480819
سریال «آنام» محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما با مشارکت دفتر آموزش و ارتقای سلامت و دفتر سلامت جمعیت و خانواده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و به تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه و به کارگردانی جواد افشار که توسط امیر عباس پیام نوشته شده است.

گچهره سجادیه، سیروس گرجستانی، شبنم قلی‌خانی،  سیامک صفری، لاله مرزبان، شهرام خزرایی، ناصر هاشمی، هادی افتخار زاده، وحید فرشی، زکیه کریمی، فیروز عاقلی، سویل شیرگیر، فاطمه حسینی، رقیه شاد خواه، سیامک افسایی، بهرام نوبری، فریبا سهرابی، تینا عبدی، رباب رضا زاده، هاله مازنی، حسین عزیزی، مهدی فتحی، علیرضا موسلانی، حمید صلاحی، علی پور صدیقیان، فروغ مشقتی، میثم ولی خانی، نادیا پشم چی، امین حاجی اکبری و الناز ثابت ایمانی از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.
57480822
سایر عوامل این مجموعه عبارتند از: اسماعیل عفیفه (تهیه‌کننده)، جواد افشار (کارگردان)، امیر عباس پیام (نویسنده)، آرش زینال خیری (مدیر تولید)، عبداله عبدی نسب (مدیرتصویربرداری)، سید جلال موسوی (طراح گریم)، هادی افشار (مدیر صدابرداری)، مجید رضا فاضلی (برنامه‌ریز و دستیار کارگردان)، امیر کرباسچی و عارفه رشیدی (دستیاران کارگردان)، داریوش اسقایی (منشی صحنه)، مجتبی احمدی (مشاور رسانه‌ای) و مهدی پیله وریان (مدیر تدارکات).

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا