پریا

عوامل «پریا» به دادسرا می‌روند/ تصویربرداری تا آخر سال

تصویربرداری سریال تلویزیونی «پریا» به کارگردانی حسین سهیلی زاده در تهران ادامه دارد و لادن مستوفی ایفاگر نقش محوری این سریال یعنی پریا است.

مستوفی در این سریال نقش زنی جوان را ایفا می کند که با وجود داشتن دو فرزند از همسرش جدا شده و برای ادامه تحصیل عازم خارج از کشور می شود. او پس از گذشت پنج سال دوباره به ایران بازمی گردد و در شرایطی که علاقمند به دیدار مجدد فرزندانش است با ماجرایی عاطفی درگیر می شود.

این سریال ۴۰ قسمت دارد و تاکنون حدود ۲۰ درصد از آن به تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه تصویربرداری شده است.

گروه سازنده به زودی به لوکیشن های بهشت زهرا و دادسرا می روند و کار در آنجا تصویربرداری می شود. در بهشت زهرا چهار بازیگر سریال شامل امیر دلاوری، امیرحسین آرمان، لادن مستوفی و کمند امیر سلیمانی بازی دارند. در دادسرا هم همه بازیگران به جز افسانه بایگان حضور دارند.

امیرحسین آرمان، افسانه بایگان، محمود پاک‌نیت، امیررضا دلاوری، عمارتفتی، کمند امیرسلیمانی، رامتین خداپناهی، هادی قمیشی، سودا بهروز رشید، روژان تقی زاده، محمدرضا شیرخانلو و شادی نکته سنج بازیگران این سریال هستند.

این سریال بر اساس فیلمنامه ای از سعید فرهادی به تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه تولید می شود. سریال محصول مشترک مرکز امور نمایشی سیما، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و موسسه آوای سلامت است.

تصویربرداری پریا از روز ۱۵ آبان مقابل دوربین محمد افسری آغاز شده است و تا پایان سال ادامه دارد.

نعمت‌الله یمینی مدیر تولید، امیر زاغری طراح صحنه، پگاه تَرکی طراح لباس، سید جلال موسوی طراح گریم، مهدی آزادی مدیر صدابرداری، امیر سلیمانی سرپرست و مدیر گروه برنامه ریزی، امین محمودی دستیار اول کارگردان، مهین شهبازی منشی صحنه، مهدی پیله‌وریان مدیر تدارکات و هلیا رضایی عکاس از جمله عوامل این سریال هستند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا